Što morate napraviti prije i poslije treninga

Uz gomilu dobrih strana, vježbanje ima i jednu tamnu, koju ćete lako izbjeći uz ove savjete

Naravno, svi bismo rekli da vježbanje ima samo dobre učinke na kožu jer povećava cirkulaciju što dovodi više hranjivih tvari do kože te smanjuje stres koji je uvijek loš za kožu i ona je zato blistavija i zdravija. I to je istina.

Ipak, uz sve silne dobrobiti, vježbanje ima i tamnu stranu, jer ponekad na vašoj koži može ostaviti ružne tragove u obliku crvenila, melazme, prištića i suhoće kože. A da biste to spriječili, što trebate učiniti? 

PRIJE VJEŽBANJA

1. Prije svega je važno da očistite kožu i prije i nakon vježbanja. Dakako, važnije ju je očistiti nakon vježbanja jer se tada na njoj nakupi više ulja, znoja pa i bakterija, ali bi dobro bilo da prije vježbanja kožu umijete s blagim sredstvom za čišćenje koje ne isušuje kožu.

2. Na čistu kožu zatim nanesite laganu kremu jer ćete tako smanjiti dehidraciju kože koja se uvijek događa kad vježbate, a krema će pomoći zadržati vlagu u koži.  

3. Prije vježbanja popijte vode kako biste još više umanjili mogućnost dehidracije.

Nikel, gel za umivanje s hamamelisom

NAKON VJEŽBANJA

1. Vaša cirkulacija je sada pojačana pa ako ste skloni crvenilu kože, može doći do pucanja kapilara. Da biste to spriječili, nanesite poslije treninga umirujući fluid za kožu.

2.  Ako ste skloni aknama ili prištićima, nemojte nositi marame, kape ili trake na glavi jer će zadržati višak ulja u vašim porama. Ako ipak nosite neku traku ili maramu dok vježbate, odmaknite je što više od lica.

3. Dugo se smatralo da sunce uzrokuje hiperpigmentaciju, no sada se zna da je i toplina zna potaknuti. Zato, da biste ohladili kožu nakon vježbanja, umijte se prvo u toploj, a zatim u hladnoj vodi i držite svoju kremu koju ćete nanijeti u frižideru kako biste automatski postignuli efekt hlađenja kože. 

Eucerin UltraSENSITIVE fluid

18.03.2017. Tekst: Grazia.hr Fotografija: Guliver/Cover Images