Kayla Itsines otkriva kako i ljeti održavati formu

Australska osobna trenerica koju na Instagramu prate milijuni žena i vježbaju po njezinim programima podijelila je svoje najvažnije savjete kako ne odustati od vježbanja po vrućim mjesecima

Koji je vaš najbolji savjet za vježbanje ikad?

"Pronađite prijateljicu – nekoga s kim ćete zajedno krenuti na ovo putovanje. Mislim da je kod naše Bikini Body Guide zajednice najbolje to što vas toliko žena može motivirati i inspirirati."

Kakav je vaš način prehrane? Opišite nam svoj dnevni jelovnik?
"Za doručak jedem toast i poširano jaje, avokado, rajčicu, špinat i šalicu voćnog čaja, za užinu komad voća, za ručak obično tortilju s piletinom, salatu i rajčicu. Popodne za užinu imam tuna salatu i komad voća, a za večeru pileću juhu s rižom. Ljeti jedite puno sezonskog voća i povrća – sve najbolje stvari ljeti su nam na dohvat ruke."

Kako je najbolje vježbati po ljetu?  
"Dobro je ponekad unijeti promjenu u svoju rutinu: umjesto da ste u teretani, pronađite neku klupu u parku i vježbajte uz pomoć nje. U mom vodiču postoje zamjene za sve – ne treba se ograničavati opremom. Iskoristite svježinu ljetnog jutra, nemojte vježbati po vrućini. I najvažnije pravilo za ljeto – pijte puno vode."   

20.06.2017. Tekst: Grazia.hr Fotografija: instagram