Prejedate li se nakon treninga? Onda morate učiniti ovo!

Poslije vježbanja gladni ste kao vuk i jedva čekate u sebe utrpati nešto kalorično? U tom slučaju šteta vašeg truda, a evo što trebate promijeniti da vam se to više ne bi događalo

Znanstvenici sada kažu da znaju zbog čega neki ljudi trebaju pojesti goleme količine hrane nakon treninga, a drugi (oni sretnici) ne. Naravno, svi mi trebamo nakon tjelovježbe jesti da vratimo energiju, ali zaista nije potrebno pojesti hamburger, zaliti ga s kolom i onda navaliti na sladoled. Šteta truda i vremena koji ste potrošlili u teretani.
Ako spadate u ovu kategoriju 'gladnih vukova', onda će vas zanimati da je jedno istraživanje pokazalo da su ljudi koji ne uživaju u treningu skloniji prejedanju nakon njega. Zašto?
Zato što ga doživljavaju kao kaznu, a onda se nagrade tako da se prejedaju nakon vježbanja. 
I što sad s ovim? Prestati vježbati? Nikako. 
Umjesto toga, treba odabrati bilo koju tjelesnu aktivnost koja vam se sviđa - i tako izbjeći utješno prejedanje. 

Gledajte, svaki trening ne odgovara svakome, i vi još niste uspjeli pronaći onaj koji najbolje odgovara vama, ali postoji način da i vi pronađete onaj svoj pravi. Jednostavno je - samo trebate pronaći odgovore na ova 4 pitanja: 

  


1. Uživam li? Ne trebate biti opsjednuti svojim treningom, ali trebali biste uživati barem u toj mjeri da nemate otpor prema vježbanju i da to ne smatrate mrskom obavezom. Zapravo, možete se i pitati - užasavam li se treninga? Ako se tako osjećate - siguro niste na dobrom putu.

2. Uklapa li mi se trening u moj život? Danas svi imamo prenatrpane rasporede i nije lako redovito vježbati, čak i ako volite svoj trening. Tri puta tjedno po sat vremena u teretani vam je prevelik zalogaj? Onda odustanite - bit će dovoljno i da prošetate svaki dan po svom kvartu ili kod kuće odvježbate na prostirci 20-ak minuta.   

3. Imam li društvo? Ako svi s posla ili vaše prijateljice idu na Pilates, a vi volite trčanje - postoji velika vjerojatnost da nećete ustrajati. Ljudi su društvena bića i volimo koristiti svaku priliku za malo druženja i dijeljenje zajedničkih interesa. Ako nemate s kim dijeliti strast prema vježbanju, što uvijek motivira, pokušajte se barem preko foruma ili društvenih mreža povezati s ljudima koji vole iste vježbe poput vas - podijelite iskustva, fotografije, videa, novosti i malo chatajte...  

4. Djeluje li? Počnite pratiti svoj napredak nakon otprilike dva mjeseca treniranja. Upitajte se: Trčim li brže? Radim li više ponavljanja? Izvodim li vježbe s više koordinacije? Ako ne primijetite nikakav rezultat - nešto ne štima i možda bi bilo vrijeme da se okrenete nečem drugom.

20.05.2017. Tekst: Grazia.hr Fotografija: Guliver/X17