Najveće zablude u skidanju kilograma

Čim počne toplije vrijeme, svi počinjemo razmišljati o skladnijoj i utegnutijoj figuri - i često radimo pogreške koje nam u tome neće pomoći  

Ako namjeravate prije ljeta skinuti koji kilogram, pazite da u svom dijetnom režimu ne činite neku od ovih 5 pogrešaka koje će skidanje kilograma učiniti težim i sporijim. 

POGREŠKA #1: Jedete nemasne proizvode

Zastarjela je ideja da će vam nemasni jogurt pomoći. Vaše tijelo treba masti kako bi moglo iskoristiti vitamine, a ako vi iz svoje prehrane izbacite masnoće, to znači da ćete svom organizmu uskratiti potrebne nutrijente. Jedite masnu ribu, orašaste plodove dodajte avokado u salatu, pojedite punomasni jogurt jer to vam itekako treba...

POGREŠKA #2: Pijete samo svježe cijeđene sokove

Iako se ovo čini kao dobar potez za brzinski skinuti koji kilogram, razmislite još jednom o ovoj metodi. Mislite li da vaše tijelo stvarno može tri dana izdržati na sokovima? Mislimo, može, ali ćete četvrti dan pojesti toliko krute hrane da ćete nadoknaditi do posljednjeg grama koji ste možda izgubili, a možda i niste. Jer, naime, voćni sokovi su puni šećera i ako ih popijete sedam dnevno, zamislite koliko kalorija unesete u sebe. Možda je najbolje da svaki dan popijete jedan sok, ali nemojte dopustiti da to postane osnova vaše prehrane. 

POGREŠKA #3: Stalno se važete

Naša težina cijeli dan fluktuira. Ako vježbate i pravilno se hranite, izgubit ćete na težini. No, morate zapamtiti da su mišići teži od masti pa ako vidite da vaga pokazuje koji kilogram više, ne paničarite. Živciranje oko kazaljke vas neće odvesti nikamo već samo vas demotivirati.  Ne jedite smeće i krećite se i vidjet ćete kako će kilogrami padati. 

POGREŠKA #4: Vježbate pa mislite da možete jesti što hoćete

Ako samo počnete vježbati, ali i dalje si servirate tri sarme za večeru, nećete vidjeti rezultat. Ako jedete jako kaloričnu hranu, nećete uspjeti spržiti sve kalorije na satu pilatesa. Neka vaša prehrana bude bogata cjelovitim žitaricama, zdravim masnoćama, proteinima i povrćem i to će u kombinaciji s vježbanjem brzo dati rezultat.

POGREŠKA #5: Preskačete doručak 

Znamo da ste ovo čuli milijun puta, ali vrijedi ponoviti: Vaše ga tijelo treba da bi pravilno funkcioniralo. Ako pojedete dobar doručak, bit ćete dugo siti i puni energije i imate cijeli dan da sagorite te kalorije. Pojedite kajganu ili zobenu kašu u većoj porciji ujutro i vidjet ćete koliko to dobroga čini vašem organizmu.

19.03.2017. Tekst: Grazia.hr Fotografija: Getty images