Zašto nutricionisti smatraju da je ovaj biljni protein najbolji?

Ubacite žlicu u svoj doručak i dobit ćete obilje proteina, vitamina, minerala i zdravih masnih kiselina

Ako iz bilo kojeg razloga smanjujete meso u svojoj prehrani, onda znate da trebate pripaziti na ono što ćete unositi kao ne biste ostali bez važnih nutrijenata. Prije svega, morat ćete povećati unos biljnih proteina.  

A ako se pitate koji od svih izvora proteina najviše vole nutricionisti, odgovor je - protein konoplje. Posljednjih godina ste sigurno puno čuli o tome što ova biljka može učiniti za čovjekovo zdravlje, ali ovdje govorimo isključivo o snazi proteina iz njezinih sjemenki.
Govorimo o čak 10 grama proteina po žlici, a osim toga, ovaj prah sadržava i cijeli niz vrijednih sastojaka poput vitamina A, C, i E i beta karotena, a bogat je i mineralima i vlaknima.
​Novija istraživanja pokazuju da sjeme konoplje ima i savršen odnos omega masnih kiselina.

Planet Bio, 129 kn

Najbolji način da uvrstite protein konoplje je da ga ubacite u svoj smoothie koji biste trebali popiti nakon treninga. 

Isprobajte sljedeći recept:

- pola šalice mlijeka

- pola banane

- dvije žlice proteina konoplje

- malo stevije ili meda

- pstohvat cimeta

Sve pomiješajte u blenderu i uživajte!

Medi Hemp, 73 kn

16.03.2017. Tekst: Grazia.hr Fotografija: Thinkstock, PR