Julius Meinl potaknuo građane da pokažu emocije dragim osobama uz inspirirajuću kavu

Julius Meinl ovog je vikenda počastio inspirirajućim espressom Zagrepčane na Cvjetnom trgu koji su u interaktivnoj, multimedijskoj Inspresso kapsuli mogli izmijeniti osjećaje s dragom osobom, kao i ostale građane, koji su u dvadeset Julius Meinl partner caffe barova diljem Hrvatske pokazali svoje osjećaje u stihovima uz besplatnu, inspirirajuću kavu ili čaj.

Ovog su vikenda na zagrebačkom Cvjetnom trgu u interaktivnoj, multimedijskoj Julius Meinl Inspresso kapsuli brojni građani i poznate osobe, poput Nataše Janjić, Neven Rendeli, Lucije Lugomer, Tome Ricova, Jasne Nanut i drugih, povodom Svjetskog dana kave i Julius Meinl globalne inicijative Spojite se uz kavu i stih, izrekli svoje osjećaje dragim osobama uz inspirirajući espresso.


«Može li poezija promijeniti svijet barem na jedan dan? Teško, ali ovog smo vikenda u cijelome svijetu, u više od trideset zemalja, u gradovima od Miamija do Moskve, potaknuli ljude da zastanu, razmisle o svojim osjećajima i podijele ih s dragim osobama, te tako barem na trenutak promijenili svijet nabolje. U Zagrebu na Cvjetnom trgu i u dvadeset Julius Meinl partner caffe barova diljem Hrvatske potaknutli smo inspirirajućom kavom ljude da izgovore neizgovorene osjećaje dragim osobama te se spoje uz kavu i stih», izjavio je direktor i član Uprave Julius Meinl Bonfanti, g. Marko Crnogorac.


«Zaželio sam da Inspresso kapsula bude živa. Da komunicira s vama i pomogne vam u dijeljenju osjećaja. Da vas inspirira baš kao što vas šalica kave svakog jutra razveseli svojom bogatom aromom, toplinom i priušti vam jedinstveni užitak za početak dana», poručio je akademski umjetnik, g. Krešimir Tadija Kapulica koji je osmislio interaktivnu, multimedijsku Inspresso kapsulu gdje su građani i brojne poznate uz dobrodošlicu Julius Meinl dječačića stvarali najljepše stihove u paru. Svaka pjesma ušla je u nagradnu igru u kojoj može osvojiti vrijedne nagrada, poput vikenda u Beču za dvije osobe i Julius Meinl poklon pakete.

02.10.2017. Tekst: PR Fotografija: PR
Tagovi:  kava Lifestyle PR