Počeli ste vježbati, a rezultata nigdje?

Već mjesecima ne preskačete trening, ali na vašem tijelu se baš ništa ne vidi? Ako vam je za utjehu, većina ljudi prilikom vježbanja pravi iste greške koje otežavaju postizanje fitness ciljeva. Vi ih odsad izbjegavajte

1. Vježbate bez koncentracije 

Mislite da je za vitku liniju potrebno samo sat vremena provesti u teretani? To je točno, ali samo ako se 60 minuta striktno pridržavate pravilnog vježbanja. Ukoliko stalno gledate na sat i pokušavate utrošiti vrijeme na čavrljanje s drugima, onda definitivno niste ni blizu otvorenja vaših ciljeva.
Savjet: Posvetite bar 60 minuta sebi i pravilnom vježbanju. Ako ne možete precizno pratiti svoj sat i da ocijenite koliko je zaista vremena prošlo od vašeg ulaska u teretanu, postavite alarm na telefonu.

2. Ne vodite računa o prehrani

Vježbali ste skoro cijeli sat i zaslužili se ručak bogat kalorijama, jer ste se istrošili. Pogreška! Najučestalija među početnicima. Zdrava prehrana ide ruku pod ruku s vježbanjem, što znači da jedno ne može zamijeniti drugo. Ako vježbate u teretani, ali i dalje jedete hranu s puno masti i šećera, nikada nećete vidjeti rezultate koje želite.
Savjet: Pazite na prehranu. Ako niste sigurni koja vam odgovara, savjetujte se sa stručnjakom. Pored toga, pokušajte ubrzati metabolizam time što ćete jesti četiri do pet manjih obroka dnevno, umjesto tri velika. 

3. Opterećujete se beskorisnim dodacima

Ovo je vrlo jednostavno i jasno: Ne postoji čarobni napitak koji će vam ojačati mišiće, niti dijetetski dodatak koji će zamijeniti dobru prehranu i naporan trening.
Savjet: Ne dozvolite da vas reklame zavaravaju. Izbjegavajte bilo koji proizvod koji obećava brze rezultate mršavljenja, jer je to samo gubljenje vremena i novca, a često i zdravlja.

4. Preskačete doručak


Prije nego što odete na trening, padate u iskušenje da preskočite doručak. To je velika greška! Istraživanja su pokazala da ljudi koji redovito doručkuju imaju mnogo manji rizik od pretilosti.
Savjet: Preskočite prekaloričan doručak (sireve, meso ...) i odaberite onaj koji je lagan, poput žitarica, jogurta, voća ...

5. Ne unosite dovoljno proteina
Proteini nisu samo potrebni za izgradnju mišića nego su nam potrebni i za održavanje mišićne mase. Vaše tijelo također tijekom sportskih aktivnosti troši proteine / proteinske enzime / i zato ga morate opskrbiti s dovoljnom količinom.
Savjet: Dobar izbor je posni sir, riba, piletina pa neka se ovo često nađe na vašem jelovniku. 

21.04.2017. Tekst: Grazia.hr Fotografija: Thinkstock