Dramatična kampanja Jelene Holec

Dizajnerica Jelena Holec predstavlja vizuale nove kolekcije „HYPHO“, koju karakterizira sasvim drugačija interpretacija fotografija vrsne hrvatske fotografkinje u printevima.

Pomalo mračna kolekcija HYPHO odiše brojnim kontrastima i već tradicionalnim eksperimentiranjem siluetama ženske odjeće. Svi odjevni predmeti,od voluminoznih kaputa do asimetričnih koktel haljina presvučeni su prepoznatljivim uzorcima dizajnerice. Zatamnjena paleta boja daje široku mogućnost kombiniranja i izražavanja osobnog stilskog pečata.

„Ova kolekcija je za mene posebna upravo zbog procesa nastajanja samih printeva. Nakon dizajniranja uzoraka tkanina iz različitih izvora i litografija u prošlim sezonama, ovaj put sam se odvažila za izvor iz objektiva naše fotografske dive Mare Milin. Organske fotografije drveća i krošnji stopile su se sa linijama tijela. Želja mi je bila prenijeti bezvremenske momente njene fotografije na odjevne predmete. “, objasnila je dizajnerica.

Monokromatika početnih fotografija dominira na odjevnim predmetima,a njihova linijska struktura dodatno naglašava linije odjevnih komada. Ručno završavani predmeti i krojevi koji ne slijede sezonske trendove protuslovni su današnjoj brzinskoj proizvodnji u modnoj industriji.
Suprotstavljanje različitih ploha i tekstura,strogih linija i drapiranih elemenata,volumena i naglašenih ukrojenih elemenata daje zanimljivu vizualnu igru.

MUA: Kasandra Draganić
Styling: Doris Fatur
Fotografije: Zvonimir Ferina
Model: Zita Nikić (Talia models)

15.12.2017. Tekst: PR Fotografija: PR
enter text here