H&M otkrio novu dizajnersku suradnju 

Poziv koji je Gigi Hadid uputila svom prijatelju Jeremy Scottu je otkrio: sljedeća
H&M dizajnerska suradnja je sa MOSCHINOM – kultnom talijanskom robnom
markom kojoj je Jeremy Scott udahnuo svježu energiju pop-kulture od kada je
postao kreativni direktor 2013. godine. Kolekcija MOSCHINO H&M bit će
dostupna od 8. studenoga, online i u odabranim H&M trgovinama širom svijeta

Poziv uživo, između Jeremyja i Gigi, koji je u ponoć iznenadio goste važnim
vijestima, prikazan je na digitalnim zaslonima na MOSCHINO partiju na Coachella
festivalu u Kaliforniji. Jeremy Scott i Gigi Hadid odjenuli su prve kombinacije iz
MOSCHINO [tv] H&M kolekcije pune vitalnosti, razigranosti i humora koji su ovu modnu marku učinili jednom od najomiljenijih u današnjem svijetu mode. Jeremy Scott je dizajnirao nove muške i ženske MOSCHINO kolekcije, kao i bogatiasortiman modnih dodataka, uz pokoje dodatno iznenađenje.
„Jako sam uzbuđen zbog suradnje MOSCHINO [tv] H&M. Moje životno djelo je
povezivanje ljudi kroz modu, a ova suradnja će mi omogućiti da doprem do više
obožavatelja nego ikada do sad.” ističe Jeremy Scott, kreativni direktor za
MOSCHINO.
„MOSCHINO [tv] H&M je savršena suradnja kada je u pitanju moda današnjice,
jer uspješno spaja pop, uličnu kulturu, logotipove i glamur. Jeremy Scott je
fantastičan – jako dobro zna kako se poigrati s modom i povezati sa svojim
obožavateljima širom svijeta.” naglašava Ann-Sofie Johansson, kreativna
savjetnica za H&;M.
MOSCHINO [tv] H&M kampanja je izrazito inovativan televizijski koncept, kojispaja društvene i tradicionalne medije kako bi se ostvarila prisutnost na što
većem broju platformi – zadivljujuće i uzbudljivo novo iskustvo u digitalnom
svijetu.

16.04.2018. Tekst: PR Fotografija: PR