Pasquale Bruni predstavio dvije nove čarobne kolekcije nakita

Draguljarnica Malalan predstavila je nove kolekcije nakita brenda Pasquale Bruni nadahnuta ženstvenošću

Europski trg, točnije zagrebačka Cesarčeva ulica dobila je dodatan sjaj, ljepotu i luksuz za žene u draguljarnici Malalan. Poznati talijanski brend neodoljivog nakita, Pasquale Bruni predstavio je dvije nove, jedinstvene kolekcije Ton Joli Femme i Je T’aime. Dizajnerici Eugenii Bruni, nadahnuće i inspiracija pri kreiranju nakita upravo je ženstvenost i prirodna ljepota za kojom svi žude. Svojim kreacijama postupa instinktivno s velikom dozom emocija koje bude osjećaje očaranosti i neodoljivosti. Upravo takav pristup ženama izaziva dojam čiste perfekcije, elegancije i gracioznosti.

TON JOLI FEMME

Ton Joli Femme je kolekcija u kojoj se kamenja ahat i sedef stapaju u cvijet od ružičastoga zlata, obavijen listom bijelih i champagne dijamanata. Svilenkasti sjaj bijelog ahata sljubljuje se s lunarnom iridiscencijom sedefa kao da želi stvoriti zaštitnu auru oko žene. U izradi se zadržavaju nježne fasete reza taglio Bon Ton, ekskluzivne kreacije Pasqualea Brunija.

BON TON JE T’AIME

Očaranost noćnim zvijezdama i ljepotama dnevnih cvjetova stvorena je Stelle in fiore, kolekcija inspirirana plesom listova koji poput zvijezda padalica putuju najljepšim noćima, osvjetljujući svojom toplinom prvo dnevno svjetlo u proljetnim vrtovima. Contrarié zvijezda u cvijetu stvara zagrljaje svjetla između cvijeća i zvijezda, svjetla koje obavija i slobodno prelijeće preko kože u obliku ogrlica, narukvica, prstenja i naušnica. Bijelo zlato isprepleće se s bijelim i crnim dijamantima poput ljubavnika u noći. Crveno zlato obasjano je bijelim i champagne dijamantima na senzualnom svjetlu zore.

PASQUALE BRUNI

Pasquale Bruni svoj brend osnovao je 1976. godine, a danas je to obiteljska tvrtka koju vode kćer Eugenia i sin Alessandro. Eugenia je kreativna direktorica naslijedivši umjetničku notu svoga oca, dok je Alessandro glavni direktor. Iako oboje imaju jasne uloge, zajedničkom suradnjom i razmjenjivanjem ideja pomažu jačanju identiteta tvrtke i pretvaraju ga u internacionalni brend.

17.05.2018. Tekst: PR Fotografija: John Pavliš