Šarmatno urbana jesenska priča brenda Guliver

Rafinirani stilski igrokaz Guliverovih ambasadorica Nataše Janjić i Anite Dujić reinterpretira sva lica modernih žena u seriji impresivnih streetstyle vizuala

U  doba sve jačeg naglašavanja važnosti feminizma kroz često trivijalne kanale modne industrije, hrvatski brand Guliver isporučuje fenomenalnu jesensku kampanju čiju su fabulu producirale žene fokusirajući se upravo na žene. Jake, neovisne i prije svega nepokolebljive, Anita Dujić i Nataša Janjić ispred fotoobjektiva poznate fotografkinje Karmen Poznić vjerno prenose atmosferiku i stilske odrednice nove Guliver kolekcije koja kao i protagonistice kampanje ne podliježe sezonskim modnim diktatima. U seriji vizuala čiju nepretencioznu i jednostavnu scenografiju čine gradske ulice, Nataša i Anita prikazuju suvremenu ženu čiji je determinirani stil jasno prepoznatljiv.

Guliver žena, jednako kao i ambasadorice Nataša Janjić i Anita Dujić prigrljuje sve fasete svoje osobnosti i stavlja naglasak na individualnost i stil. Upravo zato, u bogatoj kolekciji izuzetno nosivih, kvalitetnih modela svaka žena može pronaći idealan jesenski modni dodatak koji će svojim pomaknutim dizajnom akcentirati stilski različite outfite.

Neopterećena od autoriteta i konzumerizma kojeg donosi brza moda i kratkoročni trendovi, Guliver kolekcija oslanja se na dizajnerske smjernice po kojima je brend i poznat. Visoko sjajne i polirane kožne plohe naglašene su upotrebom metalik kože čiji tonovi sukladno godišnjem dobu prelaze u tamnije i zrelije nijanse. Robusne i pomalo maskuline linije cipela snažno se oslanjaju na tradicionalne krojeve muških klasika, dok gležnjače uspješno kombiniraju viktorijanske utjecaje s naglašenim dekorativnim detaljima na block potpeticama ili ženstvenim vezicama.

27.09.2017. Tekst: PR Fotografija: PR